Szajbus
Administrator
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1047
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 12:48, 25 Sie 2008 Temat postu: Zasady obowiązujące na forum Klubowym |
|
|
1.
Pisz zawsze na temat. Wypowiedź powinna być sensowna i pasować do tematu forum, w którym została umieszczona.
2.
Jeżeli chcesz założyć nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i treściwy.
3.
Odpowiadając pisz zawsze na temat.
4.
Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo " " będą kasowane.
5.
Zabierając głos w na forum, staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek (temat), niż odbiegaj od aktualnego.
6.
Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obraźliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane, a użytkownik zostanie wyrzucony. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
7.
Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
8.
Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.
9.
Nie można umieszczać na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że administrator na to zezwoli.
10.
Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI i uważaj na ortografię.
11.
Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.
12.
Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora, a autor zostanie usunięty.
13.
Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.
14.
Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących się na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.
15.
Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej
16.
Umieszczać posty na forum Klubowym mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 13 tego regulaminu) chyba, że administrator forum postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez użytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.
17.
Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary.
18.
Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode.
19.
Ankiety w wątkach mogą umieszczać wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
20.
Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomości (PW) za pośrednictwem forum.
Post został pochwalony 0 razy |
|